22 November 2010

Make-Up Untuk Tingkatkan Keyakinan!

Wah entry Cik RR hari ni cerita pasal Jepun jela ye. Ini pulak entry yang diwujudkan khas bagi menjawab persoalan lelaki yang sering mengatakan wanita ini lain kalau dalam internet lain. Bila jumpa kat luar lain. Ish ish sampai hati kata gitu kat kaum Cik RR.

Cik RR rasa semua pandai-pandai kat sini kan? Jadi tak kan lah tak boleh beza mana yang betul atau tidak gambar orang tu kot. Kalau ikutkan tengok gambar ala-ala pro, ala-ala macam artis, banyak sorok sana sini, kejap lain, jadi boleh agak la kan. Kebanyakan wanita yang anda lihat di dalam internet ni adalah gambar wanita itu sendiri (ada juga yang tidak). Tapi dengan photoshop dan bermacam software gambar lagi masa sekarang Cik RR rasa setakat nak buang jerawat dua tiga ketul rasanya tadak masalah kan.

Tapi ada satu lagi barangan yang betul-betul membantu wanita ini. Iaitu make-Up ! Ya make-up atau pun alat kosmetik. Mungkin ada sesetengah orang menganggap kosmetik itu hanya sebagai kepalsuan yang menutup segala kelemahan. Oh tidak, jika ia digunakan dengan betul ia mampu meningkatkan keyakinan dan membuatkan anda 20-30 kali ganda lagi tambah comel (lebih sesuai dipakai untuk dipertontonkan suami sahaja). Jadi jangan la diejek wanita yang memakai kosmetik tebal-tebal tue. Agak-agak ada la tue benda yang dia tak nak anda lihat. ;)


Jadi lepas ni bagi lelaki yang dah jatuh cinta dengan gurl pakai make-up bagai ni jangan tekezut pulak tengok muka isteri esok paginya sebab dah tanggalkan semua make-up. Yang anda jatuh cinta pada luarannya. Kalau dah basuh hilang juga cinta nampak sangat anda ini orang yang sangat hampeh. Jadi sila la ajak-ajak gilpriend tue pegi sembahyang, masa amek wuduk tu sila-sila jenguk sekali ya. ;P

9 Beriang Ria:

nurulfaridah said...

wahhh
lain btol mukenye

Ika Zul said...

nampak beza GILERRRRR kan? ahaha

monsterz said...

sekaramg semua boleh wat..yg kecik dibesarkan yang sepet dibulatkan..
ish3 susah nak cari cap yang ori ni..

Ika Zul said...

eh eh Cik RR ori ape ;p

En iLHAM said...

huhu
ni memang dah lain sangat jer
mata sepet pun boleh jadi besar mcm tu
memang kagum gile.huhu

Ika Zul said...

yep.. sebab contact lens tu mmg khas membesarkana mata kita :)

ceritera aimie said...

hoho ..
klo pkai make up bknny kekal pon .
baik tak paya make up .cantik neutral jee .haha

Anonymous said...

gua suke aweks mate bulat..comel sangt2..hehe
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Dr Rozmey idola hatiku"

"2.Kelebihan Ayat Ruqyah"

Ika Zul said...

aimie ; yup muka pakai make-up ni hanya mempercepatkan kedutan di muka ;p

kimi ; heee. comel2 gak. tapi mate bolat ni selalunya palsu ja.. nak cari ori punya susah bah. ;)

Powered by Blogger.