04 August 2010

Klip Paris Hilton yang Tengah PANAS

wah. Ala-ala macam Riang-Riang dah gegarkan rumah Paris Lipton Hilton ni je kan? Er ada yang tak kenal ke Makcik yang suka beparti ni? Kalau tak tahu pergi tanya ayah y'all. Confirm bapak y'all kenal. Atuk Riang-Riang pun kenal tau. Ha jangan memain you.
Anyway y'all jangan la pura-pura tak tahu, sekecil-kecil belog Riang-Riang ni masih juga ada klip Paris Hilton yang tengah 'panas' tu. Kalau nak tengok klip tu teruskan membaca. Tapi ingat. Tengok je kat sini. Ssssshhh.

Ha! Klip rambut Paris Hilton ni memang tengah panas y'all. Ala-ala burger GCB yang semua orang tengah angau tu. Hehe. Eh, asal y'all muka macam marah ja? Oh, bukan klip ni ke y'all nak tengok? Kalau bukan yang ini mesti yang kat bawah ni kan?

Hah? Bukan ini jugak? Adoi. Tak faham la Riang-Riang dengan y'all ni. Ok la. Bye!

2 Beriang Ria:

saya_arief said...

ku ingat kan klip apa tadi...
hoho..

-Si Riang-Riang- said...

hihihi... klip ape la tue ;p

Powered by Blogger.