04 August 2010

Cinta Pada Siapa? Hati Untuk Siapa?

Ha! Y'all soalan Riang-Riang kali ni siapa pula nak menjawabnya? Riang-Riang ni takde la pula pengalaman bercinta, jadi kalau tanya Riang-Riang maaf zahir batin jela ya. Tak dapat lah nak menolong. Dulu susah la sangat nak tengok fonomena curang dan skandal bagai ni kan. Lagipun belum ada kamera nak realisasikan impian orang ketiga, keempat dan seterusnya. Sekarang tak payah cerita tengok pun dah tahu yang korang ngan orang ni ada pape! Caranya? Senang ja. Tengokla gambar kat sini, kot-kot terkantoi kat sini. Femes y'all.


mengapa menyinta. andainya tak setia. tak usahla bercinta jika hanya berpura. bila hati dah jemu. mula berpaling tadah.

4 Beriang Ria:

Kyrul said...

tau takpe . entri ini mungkin berkaitan A Ratio Of Men To Women

cik kumbang said...

ish3...xpatut betul la

cik kumbang said...

ish3...xpatut betul la

-Si Riang-Riang- said...

@kyrul kannnnnnnnnn..

@cik kumbang memang tak patut.. T.T

Powered by Blogger.