05 August 2010

Kami Bukan Untuk Dimakan!

Itula kata-kata yang sering diungkap berulang kali oleh kaum 'SiTi' ni dari dimakan oleh orang-orang pelik kat muka bumi ni. Kaum SiTi ini cuma gelaran manja gitu, atau sebenarnya dikenali sebagai Si Tikus. "Ha Cik Senah ingat kau sorang je ada nama glamer". Tapi bukan semua yang berminat dengan golongan cik 'SiTi' ni gara-gara kaum kerabat mereka ni ada yang sangat berbahaya. Mungkin gambar kali ni dapat merawat fobia y'all pada tikus? :)

Masih tak dapat rawat fobia y'all? Teruskan dengan gambar seterusnya.


Masih tak boleh rawat? Tengok cerita Stuart Little. Mana tahu. terbuka hati y'all dengan tikus :)

6 Beriang Ria:

nabilah_2908 said...

mula2 mcm geli...tp bila tgk gambr2 yg seterusnya..alahai...comel la pulak.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
I MISSED THE BUS

cik kumbang said...

sangat chumel la pic no 4 tu...(^^,)

-Si Riang-Riang- said...

@nabilah Riang-Riang pun dalam proses mengenal hati budi mereke semua (tikus) lol ;)

-Si Riang-Riang- said...

@cik kumbang yang bereben itukah? :)

cik kumbang said...

eh xla..yg xnmpak mate tu...ngeee~

-Si Riang-Riang- said...

haha.. yng xnmpak mate tue gak idaman kalbu. ;p

Powered by Blogger.