19 August 2010

Jom Buat Brownies Dengan Cik RR

Wah hari ni kan Cik RR sudah jadi Chef okey. Cik RR naik pangkat. Brownies yang Cik RR nak ajar y'all sekejap lagi ni memang superb senang. Lagi-lagi siapa yang tak sempat nak buat juadah berbuka puasa tu kan. Cuma perlu masa 3 minit je y'all. Tak susah mana pun. Janji ada bahan-bahannya. Cara-caranya ialah :
Klik sini untuk kehidupan yang lebih bahagia

8 Beriang Ria:

Zqah Ail said...

hahahaha .. x leh tahan gelak bila tengok brownies terpacul dari mug bila dah siap ..

salam kenal dari sy dan selamat berpuasa !! =)

Oong-ong said...

macam sennag je...

kenalinegaraku4u2c said...

Salam..Mmmmm..i memang hantu brownies...Alamakk..dah telioq.Posa ni.

-Si Riang-Riang- said...

zqah ail ; Hahaha. tepacul tue op kos la keje chef nya.. nak tunjuk mcm mane bntuk nya.. hihihi ^^

-Si Riang-Riang- said...

Oong-ong ; yep senang senang senang ;)

-Si Riang-Riang- said...

kenalinegaraku4u2c ; sabaq..... ekekeke

ayin~weeweet said...

nk :( aiyo.....cedapnya..

-Si Riang-Riang- said...

ayin tenang(senang) aja wat nye.. jom :)

Powered by Blogger.