08 August 2010

Ada Apa dengan Kucing?

Ya y'all itu bukan tajuk filem yang Cik RR ubah. Tapi! apa yang penting sekarang ni y'all, ialah kucing ini! Kucing ini dikatakan terlampau popular sehingga Cik RR terpaksa menerbangkan diri ke negara Matahari Terbit semata-mata untuk menuramah kucing ini bagi mendapatkan suatu kepastian. Moh kita..

Okay y'all Cik RR dah sampai ke tempat kucing ni dan apa yang mengejutkan Cik RR barisan panjang gilos. (Lihar gambar di bawah)
Akhirnya tepat 6 petang waktu tempatan Cik RR dapat tengok kucing ni. Padahal y'all, Cik RR beratur pukul 7 Pagi waktu tempatan. Tak senonoh betul. dan oleh kerana kucing itu terlalu terlampau busy melayan peminat, jadi Cik RR tak dapat la menemuramah kucing ini atau nama panggilannya ialah Prin-chan. Tapi jangan risau Cik RR ni kan baik dan chumil ini tak hampakan y'all. Y'all boleh tengok gambar Prin-chan dengan fesyen nya. Wuhuuu ♥

Cik RR sebenarnya nak beli juga salah satu kostum ni untuk kucing Cik RR tu. Tapi nama pun jantan kan. Kalau tak merayap satu hari memang tak sah. Kang ditegur dibawak nya ikan Cik RR lari kan. Ha siapa yang susah? Y'all la susah. Sebab kena baca Cik RR membebel pasal ikan. Daripada blog Si Riang-Riang kang jadi blog Ikan ku di bawa Lari pula. Ish ish ish tak senonoh punya nama.

Kalau y'all agak-agak teringin nak beli kostum macam di atas ni, jangan la segan sila lawat amazon.com :)

0 Beriang Ria:

Powered by Blogger.