26 July 2010

Sabun Sushi

Semalam Riang-Riang tengok Rancangan Jangan Tidur Lagi, artis jemputan Elyana. Cerita la si Elyana pasal dia nak kahwin dekat atas pelamin shushi gitu. So,Riang-Riang ingat nak carila cerita pasal orang kawin guna tema sushi. Tapi sekarang Riang-Riang dah beralih arah sebab terjumpa benda ni iaitu Sabun Sushi.
Nampak sabunnya sama je dengan sushi betul kan. Hadoi lapar la pula Riang-Riang. Silap-silap haribulan kalau y'all letak atas meja kawan y'all buat jadi makanan.


Nak tengok lebih banyak lagi shushi? Click sahaja di sini

4 Beriang Ria:

intan said...

cmne la bau sabun sushi ni plak ye..
kalo guna kat badan ni abis badan bau sushi
lol

-Si Riang-Riang- said...

ha ah kan.. camtue pe g. namo gune kat badan, terus masok molot. ekekek

Cahaya Mata(^^,)/ said...

chumil, sayang nak guna... kalau beli pun mungkin akan jadi hiasan jer.... (n_n)

-Si Riang-Riang- said...

cahaya ; oh kite sama... ;)

Powered by Blogger.