28 December 2011

Kucing Berdansa (tibe-tibe)

Ehem. Sejak Cik RR jumpa kucing yang baik itu hari, pantang nampak kucing. Semua Cik RR rasa nak bela. Termasuk-lah ini. Kucing jiran Cik RR masa kat Kuala Lumpur itu hari.
Nama garang dia Zippo. (Aku tak tahu-lah kenapa teruk sangat tuan dia letak nama). Ingatkan masa nak packing barang nak angkut bawak dia masuk dalam beg sekali. Tapi tuan dia dah pandang baik punya dah. Terus Cik RR letak beliau kembali. Kalau tak. Selamat la kau Zippo.


Gambar ini diambil semasa tuan beliau mengajar bagaimana nak buat e-mel. Katanya senang kalau ada orang culik hantar je e-mail. (sambil memandang tajam ke arah Cik RR)

2 Beriang Ria:

MiMiEy :) said...

alahai,

comelnye,geram rasanya nak je cium2

comel sangat

-Si Riang-Riang- said...

mimiey ;

comel memang. tapi kucing ni suka cakar

Powered by Blogger.