24 December 2010

Justin Bieber Nak Buat Parti Krismas Kat Rumah Cik RR???

kehenseman bieber akibat meningkat remaja membuatkan Cik RR teringin menjadi muda kembali. ahaks. 

KESIBUKAN bintang remaja sensasi Justin Bieber mempromosikan album di serata dunia membuatkan penyanyi berusia 16 tahun itu sudah tidak sabar untuk kembali ke Kanada meraikan Hari Natal bersama ahli keluarganya.

Katanya, "Apa yang paling saya nanti-nantikan pada Hari Natal kali ini adalah untuk meraikan perayaan itu bersama ahli keluarga saya."

Bieber secara berseloroh turut berharap kelakuannya yang baik sepanjang tahun ini membolehkan dia untuk menerima hadiah Hari Natal dengan banyak.

"Adakah saya berkelakuan baik atau nakal sepanjang tahun ini? Saya senang untuk menganggap saya berkelakuan baik."

Sumber : mStar Online

Sebelum Cik RR tutup cerita ni. Cik RR nak tunjuk kat y'all barang berharga Cik RR masa Cik RR jumpa Bieber tempoh hari. Uhhh~ tengok je. Jangan sentuh my dear okay! Nanti Cik RR gigit tangan y'all.

0 Beriang Ria:

Powered by Blogger.