26 November 2010

Cristiano Ronaldo dan Awek-Awek [18 SX]

Pemain bola sepak yang terkenal ini sememangnya sangat dikenali ramai bukan sahaja kerana skil permainan nya malah skil memikat juga yang boleh tahan. Cik RR dapat tahu yang si Cristiano Ronaldo ini sudah pun mempunyai 28 teman wanita yang telah dikenalpasti. Inilah orang kata kelebihan menjadi atlet yang berbakat dah la popular siap ramai pulak pompuan-pompuan yang sangkut.


Jordana Jardel – 2002

Karina Ferro: – 2002

Daniele Aguiar – 2005

Isabel Figueir – 2005

Diana Chaves – 2006

Nuria Bermudez – 2006

Soraia Chaves – 2006

Merche Romero – 2006

Luciana Abreu – 2007

Gemma Atkinson – 2007

Bipasha Basu – 2007

Karina Bacchi – 2007

Carolina Patrocinio – 2007

Lucia Garcia – 2008

Maria Sharapova – 2008

Niki Ghazian – 2008

Tyese Cunningham – 2008

Nereida Gallardo – 2008

Mia Judaken – 2008

Imogen Thomas – 2008

Letizia Filippi – 2008

Alyona Haynes – 2008

Olivia Saunders – 2009

Gabriela Endringer – 2009

Luana Belletti – 2009

Paris Hilton – 2009

Raffaella Fico – 2009

7 Beriang Ria:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

wah..sume sexy2
tgk leg la kan..miahahaha

cerita malam pengantin

-Si Riang-Riang- said...

yup.. tue pasal la si ronaldo ni xleh tahan dengan 1 pompuan dik..
waka waka

sarahunny said...

bipasha basu? huyooo.

-Si Riang-Riang- said...

tambah lagi satu. Cik RR.. ;p

virulent lolita tan benihime said...

giler ganas!!sume bdn mantop..omg..lelaki..itu je yg dia nk n nmpk..kecantikan dan sex..fine!hahahaha

Anonymous said...

macam semua model pakaian dalam jew...hehehe

-Si Riang-Riang- said...

lolita ; bese la kan. kalau tak itu bukan lelaki. ;)

ano ; yup. kebanyakannya memang model.

Powered by Blogger.