30 October 2010

Wanita Bekerjaya (18SX)

Wah. Tengok tanda 18SX cepat je y'all tengok post Cik RR kan. Apa-apa pun ini ialah post yang menunjukkan gambar-gambar wanita yang bekerja keras demi menyara hidup. (sampai terbukak-buka baju.) Hahaha. Kiranya selepas ini y'all akan tengok sektor-sektor pekerjaan yang kaum Cik RR ceburi. Diingatkan sekali lagi pada kanak-kanak yang berumur bawah 18 tahun sila hindari post ini kerana Cik RR tidak bertanggungjawab atas tindakan yang bakal y'all lakukan selepas tengok gaya ghairah kaum Cik RR ni bekerja.

Nak-nak Pak Mail dengan Pak Yob. Ha! Kantoi dengan isteri takpe jugak boleh isteri tu gulaikan awak yang miang tu. Tapi kalau kantoi dengan allah? Tak ke naya? Hihihi. Sebenarnya kebanyakan gambar Cik RR sudah censored demi kesejahteraan bersama. Jangan mareee.

2 Beriang Ria:

nolyumar said...

mne dpt gmbo2 ni? ha kantoi2...

-Si Riang-Riang- said...

nolyumar; dapat dari internet la dik non.. tak kan dari dalam kocek plak kan..? ehehehe ;)

Powered by Blogger.