03 October 2010

Bila Pelacur Di Hong Kong Ditangkap

Dulu selalu jugaklah Cik RR dengar pasal mak nyah a.k.a. bapok-bapok kat Thailand sana memang cantik gilos ah. Itu baru nak mula-mula pakai baju perempuan dan sumbat sini sana tu, belum lagi bedah. Dah bedah silap-silap y'all yang lelaki ni jatuh cinta ngan kaum sendiri. Aduhai. Kalau banding dengan pure perempuan pun they all kata memang kalah (Kalau dengan Cik RR diorang ah kalah! Hahahaha :)) )
Tapi itu cerita di Thailand la kan. Lain pula cerita di Hong Kong. Sibuk polis tengah dok buat rondaan jumpa pulak pelacur yang baru nak menawarkan perkhidmatan seks pada anggota polis. Sejurus selepas itu mereka telah ditahan.
Apa yang mengejutkan periksa punya periksa rupanya mereka ni semuanya bukan perempuan.
Lagi gambar selepas ini

3 Beriang Ria:

MiMiEy :) said...

lawak lah.
nak sangat jd perempuan ker?
hahahaha

-Si Riang-Riang- said...

hahaha.. tapi.. muke die tepek ngan makeup pon Cik RR xlalu.. saper la yg minat ni.. mmg ader masalah otak.. ahahah

izyanty collection said...

jom tgok span ajaib untuk masalah kulit

http://izyantyshop.blogspot.com/2010/10/span-ajaib-merawat-masalah-kulit.html

Powered by Blogger.