04 September 2010

What?!!!


Apa sudah jadi ni. Cik RR makin nak raya ni makin lemah nak update belog kesayangan ni. Maafkanlah Cik RR ya. Mood selalu kurang baik. Lagi-lagi bila Farmville Cik RR sangat menyakitkan hati. Tapi Cik RR tetap tak boleh remove my head over that game! (and that was a big problem).

Agak-agak kurang menyengat la belog ni rasanya tanpa Gengblogger. Siapa tahu apa yang terjadi dengan Gengblogger ya? site under mantainance dekat sebulan sudah. Mengapa ya? :)

Cik RR dapat banyak e-mail yang menarik dari kawan-kawan. Tapi tu la masalahnya, Cik RR bukan kerja suka copy paste je. Kena banyak edit dulu. Bagi la cerita tu nampak lain kan. Takla kita punya isi sama dengan beloger lain kan? Memang sampai ada kawan tegur. Cik RR buat cerita tu betul-betul macam cerita sendiri. Jangan marah noo. Harus diingati juga sesetengah beloger akan claim kat y'all yang dia dah buat cerita yang sama. Tapi mungkin dari segi gambar SAHAJA, tetapi kalau isi y'all lain dan 100% adalah ayat sendiri, y'all ada peluang cerah untuk membela diri y'all bahawa y'all bukan plagiat dan hanya kebetulan y'all buat cerita yang sama. Tapi bukan bermaksud meniru bukan?

Apa-apa pun Cik RR ucap terima kasih banyak pada sesiapa yang sudi juga tegur dan jenguk belog ini walaupun tanpa kehadiran Cik RR. Oh terharunya. Skodeng la tiap-tiap hari ya y'all. Mana la tahu tengah skodeng tu jumpa harta karun ke, pakwe hensem ke. Hohohoho.
Tolong la klik Nuff Cik RR takde duit raya nie. T.T

0 Beriang Ria:

Powered by Blogger.