22 September 2010

Lelaki Lebih Cantik Dari Wanita???!!


Adoi. Kesian jugak Cik RR tengok keadaan sekarang. Makin maju teknologi makin menyusahkan. Sebab kebanyakan lelaki yang lembut terutamanya yang kat luar negara tu selalunya mengambil keputusan untuk menukar jantina mereka di dalam pembedahan plastik. Bayangkan la, kalau lelaki yang tukar jadi perempuan tu lagi cantik dari wanita asli macam mana? Cik RR ni kesian bukan apa tau y'all. Sebab lelaki kan suka pilihnya wanita yang cantik jek. Silap-silap haribulan terpilih yang sama kaum. Tak naya ke? Apa-apa pun kita layan dulu siapakah gerangan lelaki-lelaki cantik yang mendapat tempat di hati lelaki (eiuww rasa geli la pulak. Adoi)

6 Beriang Ria:

Anonymous said...

kalau aku x kisah pun terkwin dgn dorg sbb janji lawa? hahahhaha ape2pun yg gmbr akhir tu perghh! dpt jd bini aku sah x cari lain! hahahhahahahha

-Si Riang-Riang- said...

aik.. bio benar ko ni... nabi xngaku umat weh...

Miss Q said...

mak datukk.. tiga kali ahkak klik geng blogger, 3 kali masuk blog ko lagi dikkk.. rajin ko hapdate entry nih..

biasa pondan thailand paling cantik. muka flawless habess..

karipapsayur~

-Si Riang-Riang- said...

hari ni jek kot..
lame x ping blog.. mcm ni la jadinya.. ;p

NICK IRFAN said...

kenapa kat thai byk ske jadi pondan? adoi... eh! terkejut baca komen anonymous! agak2 la! sah dia giler!

-Si Riang-Riang- said...

@nick kat sane pmbedahan jantina ni da beleluasa, xd lesen pon jalan.. malaysia pon ramai pondan cume xramai yang wat operation.. xseswaiii... ahaks

Powered by Blogger.