17 August 2010

Terduduk Atas Bara Sampai Hilang Kepala [18 SG]

Macam-macam jadi bulan puasa ni, dengan kes buang bayi la, kes bapa mengamuk simbah asid lagi. Kadang-kadang sayu hati Cik RR tengok berita-berita cam gini. Rasa nya manusia sekarang memang takde hati perut dah kan? Akal yang allah bagi entah mana mereka letak. (Baca : Mengeluh)

Begitu juga dengan berita yang Cik RR nak tunjuk kat y'all sebentar lagi. Sangat menyanyat hati. Sampai hilang kepala. Dinasihatkan pada y'all yang mempunyai hati yang tersangat lembut dan tidak boleh melihat kejadian-kejadian sebegini diharap tidak meneruskan pembacaan. Tapi kalau teruskan pun tidak apa. Inilah kenyataan dunia. Walaupun pahit atau ngeri untuk diterima akal, tapi kenyataan tetap kenyataan. Saksikanlah.

Ayam Panggang Berempah. Sangat sedap untuk dibuat lauk ketika berbuka.
Inilah dia.Ngeri kan? Ish ish ish.
Jangan mara okey ya y'all. Puasa ni. Hihihi. Bye!

4 Beriang Ria:

Ismail Noh said...

ya itu dia..sungguh mengerikan, sampai mengecut perut.. huhu

intan said...

bukan semua kenyataan harus diterima..
ciss...
hahahahaha

-Si Riang-Riang- said...

ismail noh saya xkecut perot, tapi kecur air liur... ehehehehe

-Si Riang-Riang- said...

intan ya.. itu la dia.. ;p

Powered by Blogger.