22 August 2010

Kasut Idamanku

Cik RR masa kecil suka sangat berangan nak jadi Cinderella. Cuma 2 alasan sahaja :
1. Putera sangat kacak - Inilah sebab utama Disney harus disaman :P
2. Kasut Cinderella yang very the superb gitu

Y'all ada yang mungkin tak perasan kasut yang dipakai Cinderella tu diperbuat daripada kaca. Tapi setelah meningkat umur Cik RR baru lah Cik RR tahu agak mustahil untuk memakai kaca di kaki kerana sifat kaca itu sendiri fragile. Kalau kat dalam Cinderella sempat jugak beliau berlari-lari bagai masa nak kejar pukul 12 tu kan. Apatah lagi dengan hentak bagai tu kan. Kalau pecah tak naya ke?

Tapi bukan sebab nya post ini diwujudkan. Cuma nak bagitahu kasut Cinderella sudah wujud!!!! Tekezut tak? Tekezut tak? Tadaaa.. Siapa yang dapat pakai ni sambil menari tango Cik RR bagi duit. Hohoho.
Kasut Kaca Cinderella
okeyla. Kalau agak-agak y'all dah sahut cabaran tu, bagitau la Cik RR ya. Tapi pastikan kasut kaca itu sendiri sponsor. Takde makna Cik RR nak sponsor pula kan. Okeyla,bye!
ehem. okey bye :)

3 Beriang Ria:

ayin~weeweet said...

hahahaha jangan main2.sekarang ni kasut kaca+plastik byk dh tau.hahaha

-Si Riang-Riang- said...

kasut kaca yang ada skang sume perhiasan jek ayin.. lalalala ~ ;p

Unknown said...

kat mne eak nk beli?

Powered by Blogger.