17 August 2010

Imaginasi Jadi Kenyataan

Bila rumah atas pokok direalisasikan.
Alhamdulillah tercapai jugak impian Cik RR nak ada rumah cam gini. Tak sangka, dapat jugak akhirnya.... tengok dengan mata kepala sendiri. Hohoho. Apa? Y'all ingat ni rumah Cik RR ya? op kos tidak lorr. Sebenarnya masa kecil memang ada berangan nak mempunyai rumah sebegini dengan ada sungai, simple, atas pokok, ada hutan rimba, ada suami cam tarzan dan paling penting rumah Cik RR tu lain dari yang lain. So kiranya walaupun bukan rumah Cik RR. Tengok pon jadila. Dah ada orang lain tolong realisasikan impian Cik RR. Yahoo!

6 Beriang Ria:

Drunbella Khoo said...

sempoi gila rumah neh.
hihihihi.
org nak sekodeng pun senang jer.
:p

::fatihahanapi:: said...

wow cantik ehehehe....
monyet tengok mesti jeles ni..

cik kumbang said...

wah bestnya..open house gitu...=p

-Si Riang-Riang- said...

drunbella khoo haih. kat utan sapa nak skodeng kottt.. ;p

-Si Riang-Riang- said...

fatihahanapi ; ha kannn.. tak kire gajah ngan suku sakat ghimau agi... ;p

-Si Riang-Riang- said...

cik kumbang ; jemput masokk. ekekek

Powered by Blogger.