30 August 2010

Ashraf Sinclair

(Baca : Hasil Tulisan ini ditulis sebelum puasa. Jadi sila abaikan, jika y'all sedang berpuasa. Baca lepas puasa tidak apa. Hohoho)

Rasanya Cik RR tak payah la kot kenalkan sapa mamat ni. Cik RR ni bukan suka sangat gosip benda-benda yang libatkan artis tempatan kita ni. Lagi-lagi artis 'top' macam si Ashraf ni kan. (err, top ke?) Ops silap, dah bukan jadi artis tempatan kita lagi artis luar negara gitu. Nak ke lagi mengaku. Yela kahwin dengan orang seberang, cakap pun dah tak serupa orang Malaysia lagi kan. Tapi bukan itu sebab utama Cik RR post dekat sini ya.
Cik RR nak bagi y'all tengok iklan ni sampai habis. Apa yang dok dipegang si Asyraf tu.
Pada sesiapa yang agak nak cerita pasal hukum atau nak marah-marah tentang ini sila rujuk di sini. Baca dari awal hingga akhir. Terima kasih.
Cuma persoalannya di sini. Kenapa mesti hanjing??? Kan lebih bagus bagi hadiah cokelat ke, bunga ke, kucing yang ada bulu lebat ke, penampar ke. Opss

2 Beriang Ria:

yasminsarian said...

OMG!!!!!!! why must a dog??? np bkn kucing,,,uh,,,

-Si Riang-Riang- said...

tuela... =.=" !!

Powered by Blogger.