19 July 2010

Pizza Baharu

Y'all mesti selalu pergi makan kat Restoran Pizza kan? Riang-Riang pun selalu juga ke Restoran Pizza tu, tapi bukan untuk makan la. Tapi untuk tengok orang makan. Hahaha. Eh. Janganla pandang Riang-Riang gitu. Ni bukan soal tadek duit ke apa, banyak sesangat duit Riang-Riang ni. Tapi masalahnya Pizza tue bentuk bulat. Kalau nak makan dibawak keluar sambil baca free kat kedai buku kan susah. Lagi pun nampak janggal kan? Kan?
Dan sekarang tak risau lagi dah. Sebab Pizza sudah berevolusi seiring dengan kehendak Riang-Riang. Wahahaha. Sebab Pizza sekarang bukan berbentuk bulat lagi tapi berbentuk KON! iya kon dong. Lihat gambar di bawah.

paling penting. Ianya berkali-kali ganda lebih murah. (tulisan dikecilkan untuk menjaga maruah beg duit penulis)
senang bukan? hanya pesan, dan anda boleh membawa ia pergi membaca majalah free. :)

2 Beriang Ria:

Q said...

wow...mesra pelanggan

-Si Riang-Riang- said...

kannnnnnnnn... ^^

Powered by Blogger.