20 July 2010

Farmville Gemstone

Hari ni Riang-Riang nak share pada sesiapa yang main Farmville. Link ni digunakan untuk y'all hantar 3 jenis gems yang ada di Free Gift. Ini akan menyenangkan y'all sebab setiap orang mempunyai gems yang berbeza di dalam Free Gift. Bukan itu sahaja, You will not be able to send a thank you gift in return. So those links you can used to send as a gift. :)

Gift-able Gems (Klik pada gambar):

Amethyst (Common)

Topaz (Common)

Turqoise (Common)
Baiklah gems di atas hanyalah gems yang y'all boleh hadiahkan sahaja. Tapi ada 3 lagi gems yang y'all kena cari untuk siapkan koleksi y'all.

dan mulalah kumpulkan ia untuk menjadikannya satu koleksi yang lengkap. Macam mana nak tau ia lengkap pula? Rujuk Gambar di bawah :)
Mana-mana yang agak banyak Farm Cash boleh la terus beli di market. Yang 'kurang' Farm Cash tiada masalah y'all masih boleh cari dengan cara percuma juga.**Tapi orang macam Riang-Riang ni kena berusaha lebih la kalau nak cari.**

Lepas dah complete sume Gemstone Collection y'all bolehlah store collection y'all. dan muncul lah ayat keramat ni lepas y'all store

Dah siap semua tu, y'all boleh la berlari-lari riang buka gift box sebab ada Gemstone Trophy dengan Bonus 200 XP ntuk y'all okey?

0 Beriang Ria:

Powered by Blogger.