30 July 2010

Kegunaan Cawan ialah untuk Dimakan

Sekali lagi Usahawan membuktikan mereka serba boleh dan mahu yang terbaik untuk semua umat manusia kat muka bumi ini yang sememangnya semakin hari semakin malas.
Cawan ini direka khas untuk manusia-manusia yang buat kenduri, parti atau apa sahaja majlis tapi malas nak basuh cawan. Jadi pastikan y'all semua suruh je tetamu-tetamu y'all tu makan je cawan tu lepas habis minum. Ini kerana cawan yang y'all tengah lihat sekarang ini diperbuat daripada agar-agar. Yum yum yum.
Terukan membaca untuk melihat cawan yang sedap ini :)

Kebaikan : Jika tetamu-tetamu y'all tak habis makan cawan y'all tu kan, jangan risau. Sebab y'all tidak perlu membazir dan tiada siapa yang akan rugi. Y'all hanya perlu letakkan sahaja (atau jadikan cawan y'all kepingan kecil juga bagus) di atas rumput atau mana-mana tumbuhan kat halaman y'all tu. Ini kerana agar-agar juga adalah estrak dari rumpai laut dan ia akan bertindak untuk memelihara pertumbuhan tumbuhan y'all semua. Hebat bukan?
Kelemahan : Bukan semua orang suka makan agar-agar dan kos nya agak mahal dari cawan biasa kerana fungsi cawan ini ialah pakai-buang

4 Beriang Ria:

sarah shafie said...

wow..mcm2 skrg ni..

-Si Riang-Riang- said...

hee. kan kan kan :D

Hamzah Ian said...

ade ke org nak makan cawan yg ade sisa mknn?? hoho

-Si Riang-Riang- said...

sebab itulah ie hanya digune utk diletak air dan bukannye mknn... :)

Powered by Blogger.