07 June 2010

Tempat Untuk Anda Bertemu Si Dia. . .



menjanda? kesepian? nak inginkan pasangan? tapi tatau mane nak menapak?
Hoho setelah lama daku membuat kajian. inilah hasilnya!

1. Kelab
oke. kat sini anda boleh jumpe ramai pasangan untuk anda. tapi. saya ta bule janji kat anda mereka pasangan yang TERBAIK. tapi kalo setakat
mau cucicuci mate. pastue nak wat anak ikan. bule la.
carenye, belanja mereka minuman, chatting while, get a number n done!
Update : it still works

2. Supermarket
pasarmalam. kedai runcit. Giant, Jusco, Pavillion. Suria KLCC. pergi sahaja tempat di mana orang ramai berkerumun. dan duduk di dalam cafe. pesan secawan kopi (paling murah tapi standard bole tahan dan paling penting tempat yang ada lelaki tampan SAHAJA)
Kemungkinan. (kemungkinan oke) anda akan menemui seseorang yang tinggal dekat dengan anda dan malah mereka menyukai kopi seperti yang anda lakukan! > nampak sangat lelaki tue bace artikel aku ;P
ataupon anda tadek bajet. ok fine. anotha way, terus pergi ke sebuah kedai buku. ini adalah tempat lain untuk bertemu orang dengan selera yang sama - at least in comics!

3. Online
This is the latest method of meeting single men.
bukak minda anda oke. skrang nie banyak laman web sosial yang anda boleh kunjungi untuk berkenalan. siap ada gamba sume. Myspace, Facebook, Twitter, Friendster dan macam-macam lagi la.! Tapi semua tu terpulang pada kite. untuk menilai mana yang buruk atau yang baik. sebab untuk berjumpa yang asli dari tiruan ni 0.5% sahaja. (+ve mind)
Update : The best one I’ve heard of is PlentyofFish.com. FREE! (nama pon da ikan. kui3)

4. Masjid
wow! yang ini TERBAIK! kalau anda jenis mencari orang yang boleh membimbing anda. inilah tempatnya. yerla daripada cari yang merewangrewang dan ronggeng sana ronggeng sini tengah malam. Jika anda seorang ibu tunggal, ini mungkin merupakan tempat yang baik untuk mencari orang-orang yang serius mencari pasangan hidup. jadi mak janda apa lagi? selaluselalu la jejak kaki ke masjid ye.
Update : Malam nie ade Tadarus dekat surau. jom!

5. Water Cooler
kat tempat keje anda ade water cooler? kat sekola anda ade water cooler?
cantek! anda pasti jumpa pasangan anda di sini.
kadangkadang kite ta perasan bakal pasangan close proximity dengan kite. dan paling penting diorang ta minum air warne kuning tue. minum air kat water cooler pon. suci gitu.
Update : lantak korang la kalo yang selalu minum kat ctue bangla. kui3

6. Surat Khabar
hea? kenape newspaper? jangan cepat melatah.
bagi saya habeskan ayat saya. sila cari info tentang tempat-tempat pelancongan, special events, square dances, ataupun tempat perkelahan yang bole anda kunjungi. These are great places to meet new people, especially single men, single women! Go ahead strike up a conversation. You might end up meeting your spouse.
Update : bajet lari. 2010 nie sume naek! heh.

7. Kolej
sekola, universiti. tempat anda belajar. If you’re taking some classes at the local college, ini boleh menjadi kesempatan untuk bertemu dengan pasangan yang memenuhi syarat anda. There are seminars and short courses that you can participate in. Not only can you get an education but you can find that perfect someone perhaps sitting right next to you. jadi murah-murahkan senyuman. jeling menjeling dan paling penting abis kelas buat-buat ta paham dan tanya dia bole tolong ajarkan atau tidak?
Update : gedik oke! ;]

8. Kawan
mintak tolong seorang kawan baik anda if you’re serious about finding a man. Attend parties where there is a good mix of singles. Be friendly, outgoing and be seen! You can even throw a party yourself dan beritahu kawan anda untuk membawa teman-teman mereka bersama. oke. setengah pihak mungkin ta setuju sebab xkene gaya orang melayu. oke. oke. buat jamuan. nak lebih baguih buat kenduri bacaan yasin. ;P

9. Gym
While you exercise your muscles you can exercise your heart as well. The gym is a great place to meet single men. a great point here! di sini pun si 'dia' suda tahu anda seorang yang menghargai kesihatan.

10. Restoran Kegemaran
sekali sekala makanlah di luar. sambil tue lilau kanlah mata anda. Notice the guy who’s having dinner by himself at the far corner table? Well, what you waiting for? Get a waiter to introduce you or do it yourself. Wanita moden! kene pantas.! jangan terlepas!

: semangat!!

0 Beriang Ria:

Powered by Blogger.