27 June 2010

Kucing Comel




kucing ini memang diakui kucing yang sangat comel. Tapi satu sahaja perangai kucing ini yang agak tidak disenangi mana-mana persatuan kucing di dunie nie. Mana jek kucing ni pegi sume bole tido. hahaha. agak-agak nya gempa bumi pon musti die rilek tido agi kan?



comel tak saya tido macam nie?





say cheese!! Zzzzzzzz



time nak pegi pasar




time balek pasar




time bekebon




time menanam




huarghhhh!!bosan bekebon




so better tido dolu




time tunggu makanan siap masak




time tengah makan



time tengah tengok Sinetron. **mood bored**




terjemahan : jangan kacau saya tido!




nak try tidur kat sini pulak




gaya tidur paling comel Tahun 2010. kata kucing sebelah "over my dead body"




time tengah mesyuarat kucing




time bagi makan ikan **saya vegetarian**




time melawat kebun bunga




dipaksa mencium bunga time tido




jangan tanya ni bunga ape. saya tengah tido!




berbisik : kau boleh pergi tempat lain tak? aku nak tido




hidung saya comel kan?



saya peminat tomato. tapi tuan saya memang OVER




time mandi



okeyla! Good Night everyone(walaupon time nie tengahari)

0 Beriang Ria:

Powered by Blogger.