19 November 2009

Erghh!

Apa perkara lelaki ta akan perasan langsung sewaktu temujanji!

ladies, ape yang sebenar-benarnye lelaki lihat pada diri anda bila anda keluar bertemujanji dengan si dia ? ta kesa la untuk kali pertama, yang ketiga mahupun yang ke 44 sekali pon. anda mungkin berasa sedikit tertekan kerana hendak memilih yang terbaik untuk tampak cantik di depan si dia. Tapi ladies, anda semua harus tahu ada beberapa perkara yang langsung xdiendahkan lagsung oleh si dia. to be brutally frank, si dia mungkin langsung ta pernah sedar!

Jenama
Kasut Jimmy Choo? dan… tunggu sekejap, adakah itu beg tangan Balenciaga? wah bagus! tapi janganlah anda berharap ayat seperti itu semasa bertemujanji dengan si dia. Si dia tak akan pernah ambil tahu tentang itu. dan tak mustahil juga barang-barang berjenama anda itu adalah barang yang pertama dilihatnya sebagai barang yang boleh dibaling pada anjing yang mengambil hotdog si dia.

Pembalut Hadiah
Lelaki selalu berfikir wanita sememangnya giler kan adiah, tapi mereka ta pernah berusehe untuk mencari pembalut hadiah yang sesuai. Lelaki selalu berfikir perbuatan itu adalah membuang masa sebab pembalut tue tetap akan dikoyak dan hadiah jugak yang diambil. Lelaki sering berfikir jika hadiah itu mahal dan cool itu sudah memadai. (tapi kenapa lelaki kesa ape teman wanita nya pakai)


Potongan Rambut yang Baru
anda terpaksa bangun awal pada hari itu. bangun awal semata-mata nak pergi salon yang sememangnya penuh dengan pelanggan. terpaksa berbelanja lebey, tapi janji dapat potongan rambut yang populer tue. sweet! tapi, mase date tiade pujian dari si dia. tapi kalau anda tadek rambut, ye itu mungkin die perasan.



kecacatan pada bahagian yang agak tersorok pada baju/seluar anda.
sedang anda keluar dengan si dia, anda baru perasan alamak seluar jean ni terlebey panjang! sangat pasti? Hmm… dan masa nie pulak anda ternampak ade kesan air milo sikit pada baju anda? alamak!! tapi kan, kalau dah si dia ta pernah perasan potongan rambut baru anda jadi apakah mungkin dia perasan hal-hal yang kecik macam tue?

usaha anda untuk tampak cantik
kami tahu anda mengambil masa bereja-rejam untuk nampak lebih menawan bila bertemujanji. kaki cukur sampai habis, pilih minyak wangi yang sesuai, tidak terlalu kuat, tapi kalau boleh wangi sampai lima batu, baju apa misti warne same ke tidak, lepas tue kene cube gayekan di depan cermin. ambik lima nam baju. kalo bley 10 pasang sumer cube. matchingkan dengan kasut. tapi sayangnya, si dia xkisah pon berapa banyak usaha yang anda cuba nampak cantik di depannya. tapi, kalau dia kata anda cantik, si dia betul-betul maksudkannya. Awwww!

0 Beriang Ria:

Powered by Blogger.